Bilder/lycka

hej på er!
uppdateringen här på bloggen är ju inte den bästa! men kusinerna från karlstad är här så jag vill ju hinna träffa dom också ! här kommer iaf lite bilder från gårdagen & jag hör av mig så fort jag får tid! nu ska jag iaf ut i solen igen. kyss !


syrran och kusinerna !

lägg märket till mitt sugmärke i pannan ! syns iof
bättre när bilden inte är redigerad eller när jag inte
har täckt över det mästa med täckstifft ! hah

ida fyllde 1 år igår och fick sig en egen tårta att
gegga med ! haha, hon är såå söt !

solen är här, lycka !

Kommentarer
IDAANDERSEN

HAhah, söta ! :D

2010-04-08 13:14:11
URL: http://idaandersen.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0