fixning/påskmiddag !

nu är jag hemma för att göra mig iordning ! Solen har strålat här hela dagen så vi har varit ute i stort sätt hela dagen ! Jag och kusinerna gick även till cafét och köpte årets första kulglass ! Det var hur gott som hällst och jag länktar inte alls mer till sommaren nu.. ?! haha, snart ska vi iaf till andra "släckten" och fira påsk.

Sen en till sak, sugmärket i pannan syns huuuur mkt som hällst ! urch vad pinsamt asså.. hah (a)

nä, nu ska jag forstätta med fixandet, hörs sen !

glad påsk ! ♥


Kommentarer
En modells & statist liv



Har lagt till dig nu <3

Din tur! :)

2010-04-03 21:10:29
URL: http://modellinglove.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0