vita converse


hej ! hur har dagen varit mina vänner ? :) min har varit helt ok. Har varit
hemma och slappat i stort sett hela dagen förutom en sväng till torsång
kusinerna ! Ni ska bara veta hur glad jag är just nu ! efter att mamma hade
rignt till alla afärer i borlänge/hedemora och nästan alla i falun så hittade vi en
affär som hade vita converse i min storlek ! så vi åkte direkt in och köpte dom
så nu är jag grymt glad ! :D

har nog inte så mkt mer att säga förtillfället, men jag har ju självklart av mig
lite senare ! pussen


Kommentarer
Anonym

Rösta gärna på min bikini och hjälp mig att vinna! :) Väldigt tacksam!



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=s98lK546dTzh2zIGiPoMdOp8ifdnrWdXVb9dTzYwHM#bikiniGallery

2010-04-10 00:15:45
N A T A S C H A - TAZ.BLOGG.SE

Hehe thank you!:D



Kram!

2010-04-10 00:19:55
URL: http://taz.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0