nationellt-prov/svenska

hej !
nu har jag kommit hem från skolan. har en hel del plugg att göra så jag ska väll snart ta tag i det hela och plugga lite ;) sen kl 20 ska jag åka och träna ;)

idag i skolan så började vi iaf med att göra ett nationellt-prov i svenska. Tyckte faktiskt det gick väldans bra ! Det var läsförståelse delen och på torsdag ska vi göra uppsatts delen ! Börjar faktiskt gilla svenska så jag ser nästan fram emot torsdagens nationella-prov (:

har varken tid eller lust till att ta en dagens, så idag blire inge sånt!

nu ska jag somsagt försöka plugga lite ! men vi hörs senare !

puss


Kommentarer
Anna-Maria

hehe, jo det skulle vara kul :)

Men jag har en present år henne. Det är därför jag frågade när hon fyller år :)

Ohh, ska tove ha disco Coolt!haha

Är du i vika? <3

2010-02-09 16:43:39
URL: http://annamariaerikssson.blogg.se/
Jonna

bra att det gick bra !

hoppas du kommer in på det du vill, har du sökt förresten ? Isåfall, vad ? :-)

2010-02-09 20:44:09
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0