slalom imorgon ! :D

hej !
kännar att bloggandet här har blivit uuuuselt ! men jag hinner fan inte blogga så mkt längre.. tränar ju rätt mkt och så måste jag ju hinna med i skolan också, men jag ska försöka att uppdatera så ofta jag kan, det lovar jag !

idag så blev det tyvärr ingen träning, hann inte det. Skulle prova slalomskidorna inför imorgon och packa. Skulle även städa och passa syrran.

Imorgon äre friluftsdag i källviksbacken ! så imorgon blir det slalom fram till kl 2. Kommer väll hem strax innan tre och så lovar jag er att blogga ! :D

nu ska jag börja med hemkunskaps-läxan, det ska faltiskt bli kul, ska inreda en lägenhet ! :D

aja, puss på er mina söta läsare !

Kommentarer
Anna-Maria

Du ska träffa mig idag :)

Är Danne sjuk? hehe :)<3

2010-02-17 15:20:18
URL: http://annamariaerikssson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0