måndag;

hejsan!
nu är jag hemma hos pappa igen ! dagen har varit fullspäckad. Har varit i torsång och stan, köpte mig en kameraväska och hämtade ut min mobil som varit på lagning nu tre gånner påminder än ett år !! urch.

jaja, tänkte att jag skulle visa er kameraväskan men självklart har jag glömt kameran hemma hos mamma, så den visar jag er om några dagar då jag åker och hämtar den.

Imorgon ska jag träffa jenny som jag inte har sett på heeela sommarlovat ! Om det är fint väder så ska vi sola och bada vid lilltorpet och om det är fult blir det kupolen !

hörs mer ikväll eftersom att jag bara ska vara hemma och ta det lugnt så blir det nog mer bloggning. Måste ju blogga ikapp allt jag inte gjort i veckan !


bild från gran canaria 09

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0