regnig söndag !

hej på er!
har sprungit runt i myskläder i stort sätt hela dagen. Det regnar ju så därför är det ju faktiskt tillåtet att gå runt i myskläder och kolla på oc och spela xbox hela dagen ! rätt skönt faktiskt men jag är redan trött på det, jag vill ha sol och värme. Måste ju bättra på brännan lite !

nog om det, nu så ska jag kolla lite på någon film som resten av familjen ska kika på. Sedan blire oc för min del. Imorgon ska jag åka in till stan för att träffa min underbara vän Ellen, blir nog lite shopping osv.


Kommentarer
Ellen

Sööötnos <3

2010-07-25 20:12:06
Lisa svedman

Kan inte du sätta in en bild på hon ellen? =D

2010-07-25 21:27:05

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0