Svar på frågestunden del 1 :

Sanna Lind:
vad har du för kamera ?
Svar: jag har en Canon EOC 400D  

Linnea:
hur mkt shoppar du för i månaden? och betalar du alla dina kläder/skor/smink osv själv ? (:

Svar: det är väldigt olika, ibland för 1000 och ibland mer. jag betalar mina nästan allt själv förutom sportkläder och vissa utekläder. Sen betalar mina föräldrar busskort, mat och sånna saker, men somsagt kläderna betalar jag oftast själv, samma med skorna och smink köper jag nästan aldrig.

maja:
har du pojkvänn ?
ditt bästa sminktips till sommaren ?
favorit kläder & affärer ?
väljer man linje efter 9:an ?..om det är så vilken linje ?
aja, det var det som jag kom på nu,
ha en bra dag

Svar: 1. nej, 2. Att endast använda maskara, 3. Bikbok och Monki, 4. jaa, man väljer linje i början av nian och jag ska gå sam ekonomi.

Anonym:
beskriv dig själv med 4 ord!

Svar: svårtdetdär! men glad, sprallig, snäll och omtänksam kanske !

Anonym:
vilka kommer du sakna mest ifrån klassen ??

Svar: Alla, haha !

jjjjjjjjj:

vad har du för kamera? :)

Svar: Svaret finns lite längre upp !

Anonym:
vilken linje valde du att gå på? :)

Svar:Sam Ekonomi

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0