svar på frågestunden del 2

emma norén:
vilken är den tjejen/killen som du kommer sakna mest ifrån klassen förutom din kompis som ska flytta till göteborg*?

Svar: jaa, eftersom jag inte fick säga linnea (hon som flyttar till göteborg) så måste jag väl säga sofia nilsson och tilda eftersom jag inte kommer gå på samma skola som dom!

Anonym:
asså? varför TROR DU ATT DU ÄR SMAL ? :P nått jag stör mig på-_-

Svar: haha, vah ?!
 J. ♥:
Favorit klädesplagg? Bild på den? ^^

Svar: Svarar på det i ett inlägg lite senare !

:) :
vad tycker du om storbloggarna som tex kenza, kissies, dessies, paow, amir, dennisM, blondinbella, tyra mm. ?

Svar: Svarar på det i ett inlägg lite senare !
Postat av: amanda:
har du nå tips om hur man ska lyckas med sin blogg ? :)

Svar: Att vara sig själv!

Anonym:
hur ser dina framtidsplaner ut ?
Och vad ska du läsa till hösten ?

Svar: ojj, ska väl jobba som reseledare några år, sen blir egenföretagare eller något innom ekonomi.
Jag ska läsa sam ekonomi.
malin:
är du nöjd med dig själv? jag tycker i alla fall att du är jätte fin !

Svar: Tack så mkt ! jaa, jag är nörjd med mig själv. Självklart finns det vissa saker jag skulle kunna ändra på men jag tycker inte det är nödvändigt utan jag är nöjd ändå.
hihii:
Drömyrke ?
kaffe eller te?
favorit afär ?

Svar: Fotomodell
Kaffe
Bikbok monki m.m

Nanna:
är du nöjd med:
ditt bloggnamn ?
dig själv ?
ditt namn?

Svar: haha, nej med mitt bloggnamn är jag verkligen inte nöjd med !
Ja, jag är nöjd över mig själv.
Ja.

Erica Eriksson
vad är ditt mål med bloggen? :)
Svar: har inget direkt mål med bloggen.
lovisa:
vart vill du bo när du blir stor ?
hur många barn vill du ha och vad vill du att dom ska heta ?

Svar: Stockholm såklart !
3 eller 4. har ingen aning om vad jag vill att dom ska heta men något anorlunda iaf !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0