ha det så bra mina fiiina !

hej på er!
imorgon åker jag ju som ni vet bort till bonäset. Vi åker redan tidigt imorgon bitti så det här blir nog det sista inlägget.

jaja, sitter iaf här nu ny duschad och fräch. Ska snart packa klart det sista och sedan dammsuga lite. Jag hoppas verkligen att jag har med mig allt nu.. finns ju ingen afär i närheten förutom en matbutik och en loppis. haha, men vi kanske dra en sväng till östersund så då ska jag shoppa ! :)

nu ska jag iaf gå och klä på mig lite osv. men vi hörs när jag kommer hem på söndag och sakna mig inte för mkt nu. Föresten så dyker det upp en frågestund alledes strax !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0