Sommarlistan - Kopiera och svara!

  1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Bonäset helt klart, det är så fruktansvärt mysigt där. Synd bara att det ligger helt öde men jag har nu i några år tagit med mig en kompis dit vilket gör det hela mkt roligare !

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Först sol och bad och sedan fest eller grillning med underbara människor !

3. Vad lägger du hellst på grillen?
-Flintastek & halloumiost, men jag gillar nästan allt som grillas!

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Ska till stockholm & bonäset, sen så ska jag jobba lite och umgås med mina vänner!

5. Dina bästa sommarfärger?
- Ljusrosa & aprikos helt klart!
 
6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
Jordgubbar och bilsemestrar, och regniga dagar! 

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- ojj, va svårt. Men jag tror att mitt bästa sommarminne är alla grillkvällarna i Dalvik (där min m&m bodde) med kusinerna osv.

8. Havet, sjön eller poolen?
- att funkar, bara det är sol! 

9. Vad väljer du i glassbaren?
Kulglass! :) 

10. Vart går din drömsemester?
- Stockholms skärgård om det ska vara i sverige men annars någonstans i Thailand eller kalifornien!'


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0