Frågor och svar !

Lisa om i'm in love !:
hej vill bara säga att jag tycker din blogg är jätte bra!
och så undrar jag vart du han hittat de där vita leggingsen med blommor och vart du köper dina converse skor?
skulle bli jätte glad om du svarade i ett inlägg eller nått :-)

kram!



Svar: Hejsan lisa ! kul att höra att du gillade min blogg ! Leggingsen kommer från halens.se och dom kostar 199:- för två par och converse skorna har jag köpt på kupolen (borlänge) men det finns att köpa på nästan varenda skoaffär har jag sett :) hoppas svaren duger annars får du höra av dig igen :)

Kommentarer
Lisa

tack! :-)

men vilken affär är skorna ifrån och vad kostade dom ?

jag kan inte hitta några snygga såna där skor.

tack (igen) påförhand :-D

2010-03-08 18:20:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0