Sol/hockey/tjejerna ! :)

hej på er !
nu sitter jag här hemma hos mamma och snart tror jag att jag ska ta med mig kameran och gå ut. solen lyser ju och jag tror faktiskt att det kommer kunna bli grymt fina bilder ! 

Sen tror jag iaf att jag ska gå och kolla på Tobbe och Simon som ska spela hockey idag, sen ska jag in till stan för att träffa tjejerna. vi ska nämligen ut och käka :)

Igår var jag ju på stan och då köpte jag ett par jeans och en jätte fin typ blå tröja med "puff-ärmar", so cute ;) haha, la även undan en skin-jacka som jag förmodligen ska köpa idag innan jag ska träffa tjejerna. Köpte även en present till sofia men mer än så kan jag ju inte säga. (:


jaja, nu ska jag ut, ska bara ringa tobbe först :) pusssss ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0