söndag !

hej ! idag är det söndag och jag har en hel del att göra. Har dans kl 3 och innan det så kanske jag ska klippa mig och så måste jag ficka lite andra grejer på stan och sen efter dansen ska jag till friskis. så min dag är rätt full proppad, + att jag måste plugga.. hmm (:

snart äre påsk också, häärligt ! sen är det bara 9 veckor kvar till sommarlovet och ni vet ju hur fort en vecka går. men det tråkiga är ju att sommarlovet kommer gå lika snabbt. jaja, det ska iaf bli as kul att börja på gymnasium, om jag nu kommer in dvs.

jaja, nog om det. Nu ska jag iaf börja sminka mig och välja klädsel för idag. men jag hör av mig innan jag sticker. pussss,


har inga intresanta bilder så ni får en gryt onödig bild på mitt badrum !


Kommentarer
djustd

Brukar du få elaka kommentarer och hur handskas du med det i så fall? Själv vet jag inte vad jag ska göra längre... :( Kram!

2010-03-29 16:23:39
URL: http://djustd.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0