svettigt !

ojj, glömde uppdatera när jag kom hem. heh, men träningen gick iaf as bra och när jag hade tränat klart det andra passet var jag genom blöt ! snacka om att jag körde hårt på friskis idag, svettet bokstavligen rann !  haha, jag är ju en duktig tjej. ;) 

imorgon äre dags för skola igen, men det är rätt skönt ändå för vi har bara tre dagar med vanliga lektioner och sedan har vi mysdag på torsdag och på fredag är vi lediga. härligt !

snart ska jag iaf kolla på Johan falk men först ska jag måla min och bambas lilla uppfinning. ! haha,

hörs imorgon :)

puss.


haha, söt bild på bambaa ! :D

Kommentarer
Caroline

Hiss eller diss av boyfit-jeans?



Just nu lottar jag ut ett sminkkit ifall du är intresserad :)

2010-03-28 21:04:38
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/
bambilibo

det var en väldigt cute bild!

2010-03-29 20:31:10

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0