at home

hej ! nu är jag hemma igen. Kvällen igår var helt ok, det hade varit mkt bättre om det inte regnade men annars så tyckter jag det vad kul. Drog hem till sabina först och sedan åkte hon jag sofia och sofia vidare till stan och sedan till seaside. Var där i någon timme sen stack vi och käkade lite och sedan tillbaka till kålgårn. Sen när seaside stängde drog vi tillbaka till stan tills våran buss skulle gå och där i stan träffade vi på lite roligt folk.

jaja, nog om det, idag ska jag baaaara plugga. Har ju no-prov på torsdag och so-prov på fredag och båda proven är väldigt "stora". ;)

Kommentarer
henriett

jätte kul att du ville vara med :D, allt bra med dig? :)

2010-05-23 12:18:18
URL: http://henriettgreen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0