Vårpuls !

nu sitter jag här och borstar tänderna. Ska åka till skolan om cirkus en halv timma. Idag är det vårpuls på våran skola, och för er som inte vet vad det är så är det en show som vi elever från 7, 8, 9 (+ körer med småttingar)får vara med i. Jag har väl istort sätt varit med i alla vårpulsar och lusseshowar under hela min skolgång men i år så blev det inte så. Förra lusseshowen spelade jag piano och lusseshowen innan det gitarr. haha, vill ni veta en till sak ?! skolavslutningen i 6:an eller 7:an så spelade jag trummor åt min kör ! hahahah. jag och trummor..., hur går det ihop ?

aja, nu blev det mycket här och jag ska sluta innan ni tröttnar. Kommer iaf hem direkt efter skolan idag så då blir det mer bloggning ! pussss ♥


en bild från förra skolavslutningen !

Kommentarer
Madde

Fin bild tjejen. Hur mår du? Kram

2010-05-20 11:40:55
URL: http://maddisenj.blogg.se/
monika

Åhh va gott det ser ut med smultron :)

2010-05-20 17:53:32
URL: http://monckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0