äntligen !

har ju helt tappat blogglusen som ni kanske har märkt, mkt har faktiskt berott på att jag inte gillat mitt bloggnamn osv. Har hela tiden vilat heta johannabjorkman.blogg.se men det har hela tiden varit upptaget. Men nu har jag iaf hittat på ett bloggnamn som inte är upptaget här på blogg.se så nu ska jag sätta mig ner och fixa lite med designen osv och sedan kör vi på den nya bloggen. Får se hur länge jag kommer blogga den här gången men det är värt ett försök. Så såfort bloggdesignen är klar kör jag igång på den nya bloggen. håll ut !


Kommentarer
Sofia

Great! Kul, hoppas att du börjar blogga mkt ^^



Gillar din blogg, läg gärna ut många outfits!

2010-10-21 18:24:00

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0