lördag 9/10

hejsan vänner !
lördag idag och dagen och kvällen ska spenderas med min vän Alice. Först ska vi på stan och sedan ska vi hem till hennes lägenhet och ha myskväll med hårinpackningar och grejjer ! precis vad jag behöver nu efter en stressande skolvecka. Men innan det bär iväg till stan ska jag ta tag i lite plugg så slipper jag göra det sen. Ska väl inte till stan förens om några timmar så nu hinner jag göra det mesta av veckans plugg.

har fått kommentarer om att jag måste bli bättre på att uppdatera osv och jag säger det ingen, jag ska försöka så mkt som det går men skolan och träningen kommer faktiskt i första hand.

jaja, kanske hör av mig någon mer gång idag men jag kan inte lova det. Men nu ska jag iaf ta och läsa lite engelska och sedan spanska. puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0