ny blogg !

nu har jag äntligen fixat den nya bloggen. Designen är nästan densamma som på den här bloggen men det kommer ske lite fler ändringar innom kort, men så länge får den gamla designen duga. Men jag har iaf en ny header. Gå gärna in på den nya bloggen och önska inlägg osv för jag har mycket blogglust just nu men tyvärr inte så mkt idéer. Men kika in på den nya och för er som följer min blogg via bloglovin så får ni ändra till den nya bloggen.

jaja, nog om det och vidare till den nya bloggen. Här hittar ni den :D ENJOY !

Kommentarer
sarastille - jag säljer billiga designer!

Vad uppskattar du mest av allt i ditt liv just nu? Det kan ju vara vad som helst, pojkvän, familj, vänner osv. Intressant att veta vad just DU uppskattar :)

2011-01-06 14:41:29
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
sarastille - jag säljer billiga designer!

Vill du bli Dagens blogg? Skynda dig in på min blogg och anmäl dig nu då! Tävlingen avslutas ikväll klockan 00.00 :)

2011-01-07 15:50:29
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0