mysdag !

tjenixens ! äntligen påsk looov ! härligt !

idag så har skoldagen varit väldigt chill, hade ju mysdag i skolan så nästan alla sprangrunt i mjukiskläder och inge smink, det var inga vanliga lektioner utan endast filmtittande mm. sedan fick vi kladdkaka och sen slutade vi, och nu har vi lov ! det behövdes kan jag ju säga.

ikväll ska jag och min familj ut och käka. Ska bli rätt kul fakitskt. Men innan dess ska jag städa mitt rum som jag inte hann klart med igår och sedan ska jag göra mig iordning för kvällen. Om jag hittar batterin till kameran så kanske jag bjuder på en kvälls-outfit men det är bara kanske. 

ojj, nu ska jag sluta skriva för jag vet att det inte är någon som pallar läsa mer. men jag hör av mig senare ! 

kyss


 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0