Skön Dag/fotning

hej bloggen !
nu är jag hemma efter en grymt skön skoldag ! Började med att vi hade hemkunskap och efter det hade vi typ en och en halv timmas hål. Då gick vi tjejer ut på en liten promenad i det fina vädret, sen så hade vi språk och eftersom jag har svenska/engelska så blev det väldigt chill. Efter det lunch och sedan språk igen ! slutade vid två och då tog jag, bamba, ellen och sabina en promenad ner till solariumet och dom solade lite och efter det gick jag och bamba och köpte glass! snacka om härlig dag! ;)

om cirkus en timma ska jag iaf ut med anna-maria och fota lite ! ska bli skit kul att träffa henne, har ju inte sett henne på över en månad ! :o jaja, vi får iaf hoppas på en massa bra bilder !


Kommentarer
Mia

hehe okej :>

2010-04-14 18:02:17
URL: http://miizing.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0