snart stan !

just nu dunkar jag musik i högtalarna medans jag fixar mig och förbereder mig inför kvällen. om cirkus 30 min ska vi dra ner till stan och käka lite god mat. här kommer en dålig outfit-bild (vet inte om man kan kalla det för det..), hittade inga batterin så det fick bli webcamerna ! haha, hoppas det duger.


det jag har på mig ikväll är :
Leopardmönstrad t-shirt
svart kofta
svara ridinspirerade leggings

och parfymen på bilden.
till detta mina vita converse !

Hör nog av mig när jag kommer hem !


Kommentarer
Elina♥

fan va snygg blogg !

2010-04-01 17:13:42
URL: http://elinaskoogh.blogg.se/
Sissi

sv; tack så mycket <3



fin blogg du har!



btw. så har jag just nu en tävling i min blogg där man kan vinna en valfri klänning. Om du är intresserad så hittar du mer info in min blogg! :)

2010-04-01 18:15:09
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0