Tuesday

då vare tisdag igen då, känns som dagarna bara flyger iväg ! igår tränade jag iaf med tilda och sen när jag kom hem blev det duchen och sedan blev det OC. Andra säsongen kom ju igår.

nu ska jag iaf ha på mig lite solpuder och maskara och sedan klä på mig. Pga inställd lektion så börjar vi inte dörns halv tio så tt kommer och hämtar mig strax efter nio skulle jag tro så brummar vi iväg på moppen till skolan ! hah :)

hör av mig när jag kommer hem, tar nog med mig kameran idag.. hoppar på mkt bilder. jaja, ha det bra ! ♥

Kommentarer
M A R I K A

skit fin blogg har du, kika gärna in på min o släng in en kommentar :)

2010-04-27 09:23:31
URL: http://endastmarika.blogg.se/
Anonym

vad ska du gå för gymnasium ????

2010-04-27 18:10:54

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0