önskemål om vad jag ska blogga om ?!

hej bloggän !
shit jag glömde ju helt bort att blogga igår ;o ledsen för det men som jag precis sa så glömde jag ju bort er !

jaja, nu har jag iaf kommet hem från skolan och har hunnit käkat lite. Ikväll så ska jag plugga och packa, och kanske träna och så klart blogga ! men om ni har önskemål om vad ni vill att jag ska blogga om äre bara att säga till för jag har faktikst noll fantasi idag..

nu ska jag ta och kika igenom lite bloggar men vi hörs straxxxxxxxx ! ;)

Kommentarer
Anna-Maria

kommer du hel till helgen? :)<3

2010-03-11 15:35:01
URL: http://annamariaerikssson.blogg.se/
linnea,.,:

heeeej ! hur skulle du beskriva din klädstil ? vilka är dina favorit afärer och vad tror du kommer bli din sommarens favorit plagg ???? kramkram

2010-03-11 17:35:53
Ellen

Blogga om miiig :D (Ellen Tollsten) <33

2010-03-11 19:27:06
Anna-Maria

Johanna direkt när du ser detta! Smsma mig :P

Vi måste ses! :)<3

2010-03-12 15:06:33
URL: http://annamariaerikssson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0