Söndag

hej på er !
igår var det ju granny goes street och det var helt grymt. Började med Hoffmaestro kl 5 och dom är ju helt galet grymma!! Sen efter det drog vi hem till Sabina en kortis och sedan tillbaka till stan. Käkade lite på stan och sedan blev det granny hela kvällen. (Kollade även på kapten röd och några till.) Träffade en massa nya trevliga människor och hade det riktigt kul, lite kallt men det fick man stå ut med ! :)

Idag så ska jag plugga en massa, har prov imorgon i naturkunskap och läxförhör i spanska så idag blir det mkt plugg. Ska även iväg till borlänge och kolla på fotboll och sedan blir det dans.

Lånade en bild av sofia, hoppas det var okej ! men gå in och läs hennes blogg !

Kommentarer
Anonym

Hej!

Jag försöker hitta nya "Blogglovinvänner" som har intressanta bloggar att följa och som också är intresserad av att följa min blogg. Är du intresserad av detta så får du gärna höra av dig, annars är det ju bara att du tar bort min kommentar.

Ha det bra! =)

2010-09-08 13:28:04
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0