arg/jobba

hej !
just nu är jag faktiskt ganska arg. ringde till pappa idag och sa att jag skulle komma, sen nu när jag kom visade det sig att malin hade spytt typ hela dagen !!!! :S varför sa dom inte det så jag slapp komma hit. ! fick även reda på att jag skulle jobba imorgon eftersom att malin är sjuk. Så just nu sitter jag instängd på mitt rum med typ hur mkt vitpeppar-korn som hällst och bokstavligen häller i mig ! jag ska fan inte bli sjuk nu på lovet !! gahhh. vill bara här ifrån men såklart har dom sista bussarna från mig gått. så nu är det väll bara att hålla tummarna på att jag inte blir sjuk ! blä.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0