Lördaaaag

god morgon !
nu har jag vaknat och ska snart klä på mig. Igår fixade jag så att det skulle kunna komma upp en "dagens tips" idag igen, vad tycker ni om det ? vill ni ha ett tips idag igen.? kan ju avslöja att tipset har lite med smin att göra :) he..

idag ska vi föresten fira min brocha, och am är på nå gymnastik grej hela dagen så jag får väll ta en lugn dag och sedan blire väll utgång med anna-maria ikväll. hoppas jag !! :D

ska även försöka fota lite idag så jag kan fylla bloggen med vackra bilder, haha :)

jaja, nu ska jag somsagt klä på mig.. :) kyyyyss ♥

Kommentarer
Linnea

ja, mera tipppps!!!!! (:

2010-02-20 12:44:48

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0