Hissar & Dissar !


• Först och främst skulle jag vilja börja med att hissa converse! det är ju typ hur snyggt som hällst ! har ett par ljusrosa (inte äckta) och jag bara älskar dom ! ska nog köpa mig ett par vita nu till våren tror jag. Dom är ju lite dyrare än vanliga tygskor men dom är också tuuusen gånger snyggare !


• Sen så vill jag hissa jet set klockorna ! Många säger att 600:- för en plast klocka är fööööör dyrt, men jag tycker fan det är värt det ! Dom är så jälka snygga, min favorit är den ljusrosa! :))

•Sen måste jag ju bara få hissa min nya data ! den är galet snygg och den har webcamera ! :DD jag är sååååå nöjd ! haha,

• Jag vill dissa alla läxor! Vem kom på den idéen igentligen ? att man först ska gå i skolan i typ 7 h och sedan ska man hem och plugga!! idiotisk idé enligt mig !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0