lite info;

hej på er vänner !
det börjar faktiskt gå riktigt bra nu med bloggen. Kommentarerna väller in och statestiken pekar uppåt ! Blir verkligen glad av det och mycket mer motiverad.

Eftersom jag åker bort imorgon och inte kommer kunna blogga undertiden så får ni nöja er med att kika igenom i arkivet och sen kanske jag fixar någon mobilblogg då och då. Ska även planera en massa inlägg, om bla vad man kan förbereda sig med inför skolstarten och lite tips hur man ska vilja tillbaka till skolan. Men mer om det tar vi när jag kommer hem på tisdag eller onsdag.


haha, hittade en bild på mig och min bror som är mer en ett år gammal.
Kanske två tillochmed ?!
På bilden är vi iaf i underbara stockholm !

Kommentarer
khatere

hej hej

ja bara bra sj då?

2010-07-30 18:47:59
URL: http://khatereh.webblogg.se/
julia

jättefin blogg! :)

2010-07-30 19:45:28
URL: http://jjuliahellstrom.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0