Dagens fråga - My hair


Maja ! om underbar kväll med finaste flickorna!:
vad använder du för produkter till ditt fina hår ? (:

Svar: Här kommer lite om vad jag använder till mitt hår:



Här är några produkter jag använder till mitt hår.
Produkt nr:
1. Använder jag varje gång efter att jag har duschat. - got2b smoothing lotion
2.(torrshampo) Använder jag när håret nästan behövs tvättas. Använder den även ibland som styling produkt då man får jäkligt bra volym av den! - REF. Dry Shampoo
3. Använder jag på längderna/topparna i håret när håret är tort men ändå nytvättat. - KMS california moistrepair
4. Sprayar jag i håret innan jag fönar det eller innan håret torkar. Det ger en lite stramare känsla i håret. - Joico Design Collection Texture spray
5. Använder jag innan jag plattar mitt hår. Bästa värmeskyddet jag haft! - Schwarzkopf osis+ Flatliner Flattening Iron Serum. (om jag ska locka mitt hår använder jag L´oréal paris hot curl.)

Kommentarer
Anonym

got2b smoothing lotion

vad gör den ? :) alltså är den bra för håret, vårdar den håret eller vad gör den? :)

Tacksam för svart.

+ skit bra blogg!

2010-07-30 00:16:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0