Svar på en fråga från frågestunden :

Fick ju en fråga i frågestunden om vad jag tyckte om storbloggarna, så jag tänkte svara på den frågan nu;

Kissies - Underhållande och rolig, men jag tycker ändå att hon går över grensen ibland.

Dessies - Tycker verkligen att den bloggen är jätte tråkig. Uppdateringen suger och det ända hon skriver om att sprit, siggareter och sitt utseende.

Paow - Gillar faktiskt bloggen väldigt mkt just nu. Kul tjej och underhållande blogg.

Kenzas - Hur fin är inte hon?! och bloggen och också mkt bra.

Gaybloggen - Läser inte den så ofta men jag tycker bloggen är skapligt bra och han är ju stört skön!

isabellestromberg - Mycket bra blogg, söt tjej och jaa, rolig blogg helt enkelt !

blondingella - Läser inte hennes blogg längre men b&t show var ju hur bra som hällst !

tyra - Läser inte heller denna blogg, kikar väl in då och då men inge mer.

dennisM - Helt okej blogg, bättre än amirs men ändå inte riktigt min smak.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0