Dax att gå vidare..


Urch, sitter här och tänker på att man snart ska lämna det här. Lämna sin tryghet och en del av sitt liv. Att alltid ha dom här underbara människorna i sin närhet är helt underbart men snart är det över. Självklart kommer man ju hålla kontakt med en del men vissa inte och det är det som skrämmer mig! Jag är så glad att ganska många blir kvar i falun men dom som flyttar kommer man ju inte ha möjlighet att träffa så ofta. Sammtidigt ska det bli skönt att gå vidare, känner mig rätt klar på den här skolan men jag skulle inte tacka nej till att gå med dom här människorna på gymasiet.

Jag älskar er !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0