mys vid lilltorpet!

snart (om cirka 30min) ska jag ta cyken och cykla till lilltorpet för grillning och mys med niorna. Känns värkligen sorligt att det bara är några dagar kvar i skolan och sedan ska man lämna sin trygghet, sin klass. jaja, vi får väl se till att göra det bästa utav situationen och ha det trevligt så länge, men jag tror faktiskt att man kommer ha kontakt med en hel del från klassen, jag hoppas på det iaf !

nej nu ska jag ta på mig lite bätte kläder, men jag hör väl av mig så småning om, ikväll eller imorgon :) pussss


7c

8c

9c <3

Kommentarer
Hilda-blogg design och foto !

Fin blogg!

2010-06-02 21:01:39
URL: http://wimsis.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0