nu; film tittande !

just nu håller mitt huvud på att sprängas, så nu har jag bestämmt mig för att krypa ner under täcket och kika på lite filmer. Hoppas värkligen att jag klarar av att sova sen för det känns som att min kropp värkligen behöver det. Hoppas att det blir fint väder imorgon också för då ska jag sooola. Blev inte så mkt solning idag pga huvudet. jaja, film vare, ha det underbart mina fina läsare och glöm inte bort att önska inlägg nu osv så jag har någonting att skriva om imorgon ! kyssar


Kommentarer
klara

hej det stavas verkligen ( med e inte med ä som du skirver) & heller stavas med e inte med ä, du skriver häller fast de ska vara heller. så jävla drygt, du kan jui inte ha g i svenska :s

2010-06-21 21:08:53
johanna

haha, det där med värkligen gör jag faktiskt medvetet! plus att jag har vg i svanska ! och om det stör dig så mkt tycker jag nog tyvärr att du ska sluta läsa för det här är min blogg och jag gör vad jag vill, jag tycker inte att stavningen är det viktigaste och jag vet att jag stavar fel osv men som sagt det bryr jag mig inte om. Men jag hoppas att du lär dig aceptera mina stavfel och läser vidare ! :)))

2010-06-21 21:22:31
URL: http://johannaaaab.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0