Dagens fråga:

linnea,.,: om önskemål om vad jag ska blogga om ?!:
heeeej ! hur skulle du beskriva din klädstil ? vilka är dina favorit afärer och vad tror du kommer bli din sommarens favorit plagg ???? kramkram




svar: hej ! jaadu, jag vet inte hur jag skulle beskriva min klädstil faktiskt, jag tar väll på mig det jag tycker är snyggt och bryr mig inte så mkt om vad andra tycker och tänker. Har väll ingen direkt "favorit" affär men jag shoppar nog rätt mkt på h&m, gina tricot, only och veromoda. Det är ju typ dom ända som finns i lilla falun. haha :) och sen till sommarens favorit, jag tror att det blir jeans-shorts och oversizade tröjor/t-shirtar för min del !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0