det var tacken det!

för ca 1 ½ år sedan bytte jag och en tjej i klassen mobil med varandra, och då råkade jag ha sönder hennes. Jag lämnade in den på lagning och sa att jag skulle betala reperations kostnaderna om garantin hade tagit slut. Som tur var fanns garantin kvar och jag behövde inte betala. Hon fick ha min mobil under tiden hennes var på lagning.

När mobilen sen var klar så skulle vi byta tillbaks mobilerna och då var det en spricka snett över i stort sätt hela min skärm :o hon sa ingenting om det utan det var jag som märkte det. Hon sa inte förlåt eller erbjöd sig betala. Så tillslut köpte jag en ny mobil till mig själv. Sen efter kanske ett halv år så blev hennes mobild snodd eller något och då fick hon låna min gamla mobil (den hon tidigare hade haft sönder). Sen nu ca 1 ½ år senare fick jag äntligen tillbaks min gammla mobil som jag har sagt många gånger att jag ville ha tillbaka och då ser den ut såhär..


Man ser ju typ ingenting ! :S

Joo, tjena att man tänker låna ut nå mer saker ! och att hon inte äns säger förlåt gör ju mig bara ännu argare ! Taskigt skulle jag vilja på stå !!

visserligen hade jag ju redan köpt en ny mobil till mig men att hon inte säger något gör mig skit arg !

Kommentarer
--

johanna det är rätt, du ska stå på dig. visst du är alledes för snäll för att skälla ut någon men hon är ju sjuk !

2010-03-24 20:24:06

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0