Dagens tips


om du nyss startat blogg eller bara har få läsare så är detta värkligen ett tips !
Jag använde mig av bloggtrafik i början bara för att få upp statestiken lite.
Nu använder jag inte det längre men det är värkligen ett tips om ni vill skaffa
er mer läsare. Jag vet att flera utav alla mina läsare hittade min blogg pga
bloggtrafik !


det man gör är att man kollar in andra bloggar och värvar vänner, desstu fler
bloggar du kikar in destu fler bloggar kikar in din !

klicka bara här och sen är det bara att börja !

Kommentarer
Daniella, Louise & Sandra

sv; tack så mkt :) din var oxå jättefin :D

2010-05-26 17:19:42
URL: http://wildeye.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0