kupolen/promenad/bastun ! ♥

okej hej bloggen !
har funderat ett tag nu på om jag ska lägga ner bloggen, men jag känner att jag vill ha kvar den men dock utan pressen att jag nåste uppdatera hela tiden. Men jag ska göra så gott jag kan. :)

Idag har jag iaf varit på kupolen och shoppat lite. Nu ska jag alledes strax ut och gå med mamma i ösregnet ! Sen blire bastun och sen när jag kommer hem jag ska visa er bilder på dagens köp ;) Låter inte det bra ? :)

jaja, hör av mig när jag kommer hem ! puss ♥


haha, bjuder på den !


Kommentarer
Jonna

GUD VAD FIN BLOGGEN HAR BLIVIT, Johanna ! :-D

saknar dig :-)<3

2010-05-15 11:57:40
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0