lördag

hej !
nu är jag äntligen klar med min so-fördjupning vilket betyder att jag inte har någon mer läxa/prov i grundskolan ! sköönt! Det skrämmer mig faktiskt när man tänker på att det endast är mindre än två veckor kvar, sen ska man ju liksom sluta på den skolan som man har gått på i hela sitt liv, man ska splittras från klassen, endel flyttar och endel kanske man aldrig ser igen.. urch!

jaja, nog om det ! idag så ska jag iaf ner till stan ett tag och köpa lite grejer och lämna tillbaka en skjorta, sen ska jag hem till bamba. :) ♥

kommer nog mer uppdatering lite senare men nu ska jag klä på mig och kanske fota en outfit. puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0