Lördag och nya skor !

hej på er !
idag är det lördag och dagen kommer bli sååå bra ! Ska först ner på stan en kortis tsm Lina som jag inte har träffat på huuur länge som hällst ! Efter det åker jag hem och fixar mig osv och sedan blir det ut och käka med en massa fina tjejer ! Sabina har fyllt år så det blir att fira henne ! Efter middagen ska jag vidare till släckten och träffa mina tremäningar från stockholm, så det kommer bli en riktigt bra dag idag !

har även köpt mig ett par nya skor den hära veckan, här kommer en lite slarvig bild men jag glömde kameran hos mamma så webcameran fick duga. Bättre bild kommer senare !

499:- din sko
Ska inviga dessa godingar ikväll tänkte jag !

Kommentarer
sofia ohlsson

bra köp tycker jag :D

2010-09-20 19:49:53
URL: http://sofiaohhlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0