ny start !

det är så himla kul att ni fortfarande läser även fast jag bloggar så sällan, men jag tänkte nu iaf försöka börja blogga lite mer. Har hittat till baka till blogglusten och har den insperation jag behöver för att kunna utföra det. Därför tänkte jag försöka komma igång igen ! Först och främst tänkte jag ändra designen lite, vet inte hur men det måste ske en förändring.. Det tråkiga är att jag inte har någon kamera förens på fredag så mina nyaste inköp kommer jag inte kunna visa förens då. Men jag skriver upp alla ny inköpta saker och sedan fotar jag det i helgen !


en bild från förra vinter.

Kommentarer
malin

Hejsan Johanna. Om jag fattar rätt så använder jag mig utav times new roman :)

2010-09-19 12:19:21
URL: http://ausen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0