-

har haft en uuur skön dag idag. Vaknade och insåg att den sista dagen på sommarlovet bjöd på sol ! så jag har solat inprincip hela dagen. Tog cykeln och cyklade och badade med bror min också. Nu sitter jag iaf här, ny duschad och fräch och taggar inför morgondagen - skola ! Som ni förmodligen vet så börjar jag på lugnet imorgon och det ska bli så jäkla roligt !

jaja, ledsen att jag inte uppdaterat på länge men jag har verkligen tappat lusten. Igår var jag iaf ut och käkade med min fina vänner på tzatziki (stavning?!). Hade det jätte trvligt.

jaja, nu ska jag smörja in hela kroppen i min favorit body butter och sedan kolla på oc. Ha det bra så hörs vi nog imorgon ! :)

(bild tagen i början av sommaren, blek jag var ! ;oo )

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0