blir bara en bättre människa ! :)) <3

hej !
snart ska jag dra till skolan och där ska vi göra ett andra nationella prov i svenska :) Efter skolan ska jag hem och byta om och sedan träna, ki box idag !

har fått väldigt många taskiga kommentarer nu för tiden, men jag har faktiskt lärt mig en sak med att ha blogg, man ska inte ta åt sig av allt. Ni kan skriva hur mkt skit som hällst till mig och jag bryrmig faktiskt inte. Om du eller ni som skrivit dom taskiga kommentarer istället kommer fram till mig på stan och säger vad ni tycke så kanske jag skulle ta åt med, men när ni kommenterar på en blogg så tar jag värkligen inte åt mig, blir nästan bara glad för det är ett tecken på avundsjuka ! så det spelar ingen roll hur mkt dumma saker ni skirver, för ni lyfter mig bara till en bättre människa !

kyssss ♥




Kommentarer
jonna

bra inställning !

2010-02-11 15:32:08
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0